بست بلاگ بست بلاگ .

بست بلاگ

وبلاگ چيست | وبلاگنويس كيست؟

وبلاگ چيست؟

وبلاگ يك يا چندين صفحه اينترنتي شخصي يا گروهي است كه در آن شخص يا گروه به نوشتن مطالب متوالي (روزانه يا چند روز در ميان) در موضوعات متنوع و دلخواه مي پردازند.و افكار،عقايد اشعار و يا خاطرات خود را براي مطالعه عموم در آن قرار مي دهند.از آنجاييكه وبلاگ در اينترنت نشر مي يابد مي توان آنرا يك نشريه اينترنتي شخصي هم اطلاق كرد.و حتي گاهي بعضي ها پا را از اين هم فراتر مي گذارند و وبلاگ را يك رسانه اينترنتي مي نامند.

وبلاگ و وبلاگ نويسي از پديده هاي نوين در دنياي پر راز و رمز اينترنت است.هم اكنون صدها ميليون نفر از مردم سراسر دنيا از تمام سطوح اجتماعي و از تمامي قشرها به وبلاگ نويسي روي آورده اند و از طريق وبلاگ نويسي نوشته هاي خود را در معرض ديد عموم مراجعان از اقصي نفاط جهان در دهكده جهاني گذاشته اند.

تاريخچه ي وبلاگ نويسي

گرچه وبلاگ نويسي در دنيا قبل از سال دو هزار ميلادي بوجود آمد اما انفجار وبلاگ نويسي با ورود به قرن بيست و يكم اتفاق افتاد.در ايران هم اين موضوع بر ميگردد به 19 شهريور 1396  يكي از بهترين سرويس هاي ارايه دهنده ي وبلاگ يعني بست بلاگ آغاز به كار كرد.
پديده ي وبلاگ نويسي در مدت كوتاهي توانست به سرعت در ايران رشد كند تا هم اكنون كه تعداد وبلاگ نويسان ايراني از مرز ميليون گذشته است و روز به روز در حال افزايش است در ضمن هم اكنون كه اين مطلب را مينويسم براساس آمارها رتبه ي ايران در وبلاگ نويسي تك رقمي است و ما جز ده كشور اول وبلاگنويس دنيا هستيم.

براي وبلاگ نويسي چه ملزوماتي نياز است؟

از آنجا كه سرويس هاي تحت وب بسياري از امكانات را بصورت رايگان در اختيار شما ميگذارند شما هيچ پولي براي وبلاگنويسي نميپردازيد مگر هزينه اي كه براي اتصال به اينترنت ميپردازيد البته ذكر اين مطلب ضروري است كه بيشتر سرويسهاي وب براي تامين هزينه هاي خود اقدام به درج آگهي در وبلاگ شما ميكنند ولي در هر صورت ملزومات براي وبلاگ نويسي وجود دارد كه آنها را در ادامه ذكر ميكنم:

-امكان استفاده از كامپيوتر و اتصال به اينترنت براي تايپ و ارسال مطالب مهيا باشد ( كامپيوتر شخصي،كامپيوتر فاميل،دوستان كافي نت و يا ...)

-فرد بايد حداقل آشنايي مختصري با ويندوز(و يا يك سيستم عامل ديگر) و تايپ كردن داشته باشد(مگر اينكه مطلابتان را روي كاغذ بنويسيد و بعد از وبلاگنويس ديگري بخواهيد آنرا برايتان به وبلاگ پست كند)

-براي وبلاگ نويسي بايد زمان كافي براي نوشتن مطالب و مديريت وبلاگ ( مثلا حداقل نيم ساعت در شبانه روز) را داشته باشيد.

از چه موقع بايد شروع كرد؟

هرگاه احساس كرديد كه مطالبي در اختيار داريد كه ممكن است براي ديگران مفيد يا جالب باشد ميتوانيد شروع كنيد به ساخت وبلاگ و نوشتن در آن (لازم نيست مطلب شما حتما نوشته باشد بسياري از عكاسان . گرافيستها و ... هم وبلاگهاي بسيار پرطرفداري دارند)

براي وبلاگ نويسي از كجا بايد شروع كرد؟

اگر ملزومات گفته شده براي وبلاگ نويسي را داريد و نيز فكر ميكنيد كه ديگر موقع آن است كه به جمع وبلاگنويسان بپيونديد ميتوانيد همين الان به برترين ارايه دهنده سرويس وبلاگ مراجعه كرده و وبلاگ خود را ايجاد كنيد به اين صورت كه ابتدا در اين سايت ثبت نام نمود و نام كاربري و آدرس وبلاگ خود را دريافت كنيد سپس وارد پنل كاربري خود شده و اقدام به ايجاد پست وبلاگ خود نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۰۴:۱۵ توسط:شايان موضوع:

سيستم وبلاگدهي بست بلاگ

بي شك شما نيز هر از گاهي به دنبال اين بوده ايد كه براي خود سايت شخصي راه اندازي نموده و در آن مقالات ، اخبار ، دستاورد هاي خود را در زمينه هاي مختلف در دسترس ساير كاربران قرار دهيد و يا حتي تفكر شما به سمت و سوي تجاري سوق داده شده است و به فكر راه اندازي سايت فروشگاهي بوده ايد اما به دليل هزينه هاي بالاي طراحي سايت تا به حال از ايجاد آن صرف نظر كرده ايد. امروز به شما سيستم وبلاگدهي را معرفي خواهيم كرد كه تمامي مشكلات بر سر راه شما را براي ايجاد يك وب سايت شخصي و يا حتي فروشگاهي رفع كرده است.

شما ميتوانيد با عضويت در سيستم وبلاگدهي بست بلاگ نسبت به ايجاد وبلاگ رايگان خود نماييد تا پس از اين با خيالي آسوده تمام مطالبي كه مايليد تا ساير كاربران دنياي اينترنت نيز از آنها استفاده كنند را نيز در وبلاگ خود نشر داده و كاربران خود را جذب نماييد.

سيستم وبلاگدهي بست بلاگ با هدف ارائه وبلاگ هايي با محتوايي مفيد و كاربر پسند براي آن دسته از وب لاگ هايي كه به وسيله ي محتواي غير تكراري (يونيك ) محتوا گذاري شوند و هدف آنها رضايت كاربران از بازديد از وبلاگ ها آنها باشد هداياي ويژه اي در نظر گرفته است. اين هدايا به صورت دوره اي ، هفتگي ، ماهانه يا مناسبتي در قالب مسابقه اي به برندگان اعطا خواهد شد . هداياي در نظر گرفته شده شامل : دامنه ي IR رايگان ، هاست دانلود رايگان ، شارژ ، طراحي بنر تبليغاتي رايگان مي باشد.

همچنين سيستم وبلاگدهي بست بلاگ براي آن دسته از وبلاگ هايي كه به صورت مرتب به روز شوند نيز علاوه بر جوايز بالا جايزه ويژه ي تبليغ يك هفته اي در صفحه اصلي بست بلاگ و تبليغ يك روزه رايگان در تمام وبلاگ هاي سيستم وبلاگدهي بست بلاگ را در نظر گرفته است.

تيم پشتيباني بست بلاگ تمام تلاش خود را در جهت ارائه هر چه بهتر خدمات به صاحبان وبلاگها خواهد كرد و به همين جهت با نظارت دقيق تمام تلاش خود را به جهت جلوگيري از ايجاد وبلاگ هاي اسپم خواهد نمود. اميد است با كمك شما خوبان روزهاي خوبي را پشت سر گذاريم و روز به روز شاهد موفقيت هاي بيشتري در عرصه وبلاگ و وبلاگنويسي باشيم.

 


برچسب: سيستم وبلاگدهي، بست بلاگ، سيستم وبلاگدهي بست بلاگ، .بلاگ، وبلاگ، ساخت وبلاگ، ايجاد وبلاگ، ايجاد وبلاگ رايگان، ساخت وبلاگ رايگان، سيستم وبلاگ، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۱۳:۴۹ توسط:شايان موضوع: